Husregler

Husregler for Gjerlev Forsamlingshus

  • Skraldespandene SKAL tømmes.
  • Tom emballage SKAL fjernes (papkasser, vinflasker, øl og sodavandsdåser m.m)
  • Komfur og ovne SKAL gøres rene
  • Termokanderne SKAL tømmes og skylles. Kaffefiltrene fra maskinen skal i skraldespanden.
  • Porcelæn, glas og bestik SKAL sættes på de opmærkede pladser.
  • Bordene SKAL tørres af og stables på vognene. Stolene SKAL stables på vognene i depotet ● Vogne placeres i depotet efter anvisningen.
  • Alle gulvene SKAL fejes – også vindfang og kælder.
  • Udendørs askebæger tømmes og vaskes af.
  • Udearealet SKAL ryddes for affald, dåser, flasker og skodder.
  • Rengøringspersonalet skal kunne påbegynde rengøring senest kl. 10.00.
  • Ved dobbeltbookning aftales rengøringstidspunktet med udlejer.
  • Ekstra rengøringstimer fratrækkes depositum med 250 kr. pr. time.
  • Der må ikke grilles på terrassen. Anvend asfalt området.
  • Bortkommen nøgle erstattes, hvilket indbefatter omkodning af alle låse.
  • Ødelagt inventar samt manglende inventar erstattes efter dagspriser – fratrækkes depositum.
  • RYGEFORBUD I HELE HUSET – RYGNING FOREGÅR UDENFOR.
  • DER MÅ IKKE KASTES MED RIS, KANEL ELLER PEBER I HUSET ELLER PÅ TERRASSEN.
  • AF HENSYN TIL FORSAMLINGSHUSETS NABOER ER DET IKKE TILLADT AT SPILLE MUSIK UDENFOR EFTER KL. 22.00 PÅ HVERDAGE OG KL. 24.00 I WEEKENDEN.