Husregler for Gjerlev Forsamlingshus
- Skraldespandene SKAL tømmes
- Tom emballage SKAL fjernes (papkasser, vinflasker, øl og sodavandsdåser m.m)
- Komfur og ovne SKAL gøres rene
- Termokanderne SKAL tømmes og skylles. Kaffefiltrene fra maskinen skal i skraldespanden.
- Porcelæn, glas og bestik SKAL sættes på de opmærkede pladser.
- Lejede duge lægges på køkkenbordet.
- Bordene SKAL tørres af og stables på vognene. Stolene SKAL stables på vognene i depotet ● Vogne placeres i depotet efter anvisningen.
- Alle gulvene SKAL fejes – også vindfang og kælder.
- Udendørs askebæger tømmes og vaskes af.
- Rengøringspersonalet skal kunne påbegynde rengøring senest kl. 10.00.
- Ved ”dobbeltbookning” aftales rengøringstidspunktet med udlejer.
- Ekstra rengøringstimer fratrækkes depositum med 250 kr. pr. time.
- Der må ikke grilles på terrassen. Anvend asfalt området.
- Bortkommende nøgle erstattes, hvilket indbefatter omkodning af alle låse.
- Ødelagt inventar samt manglende inventar erstattes efter dagspriser – fratrækkes depositum.
- RYGEFORBUD I HELE HUSET – RYGNING FOREGÅR UDENFOR.
- DER MÅ IKKE KASTES MED RIS, KANEL ELLER PEBER I HUSET ELLER PÅ TERRASSEN